دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش دستگاهی پرکاربرد در صنعت بسته بندی است که به وسیله آن میتوان انواع تسمه پلاستیکی و یا فولادی را به دور قطعات و بسته های سبک و سنگین کشید.

در واقع با استفاده از دستگاه تسمه کش ، عملیات تسمه کشی کالاهای مختلف براحتی و با سرعت بالایی انجام میشود.

دستگاه های تسمه کش خود انواع مختلفی دارند و بطور کلی به دسته های زیر تقسیم میشوند.

دستگاه تسمه کش میزی ( دستگاه نیمه اتوماتیکدستگاه تمام اتوماتیک )

دستگاه تسمه کش پرتابل ( تسمه کش بادی – تسمه کش دستی – تسمه کش شارژی )

دستگاه تسمه کش اتوماتیک

این دستگاه بر خلاف دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک تسمه زنی را بصورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور به انجام میرساند.

دستگاه تمام اتوماتیک از سرعت و دقت بالایی برخوردار است و کارکردن با آن بسیار ساده و راحت است. از این جهت این دستگاه برای تسمه زنی انواع کالا با حجم بالا بسیار مناسب است و قابلیت استفاده از هر دو تسمه pp  وpet را دارد.

دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک، بعد از برنامه ریزی قادر است بصورت 24 ساعت بدون دخالت انسان کار تسمه زنی را انجام دهد، به همین دلیل به آن دستگاه فول اتومات نیز گفته میشود.

به این دستگاه دستگاه تسمه کش دروازه ای نیز گفته میشود ، چون کار تسمه کشی اطراف بسته در این دستگاه ، به وسیله دروازه ای که بالای دستگاه قرار گرفته ، انجام می­شود.

برای اطلاع از قیمت تسمه کش تمام اتوماتیک با شرکت پایدار ایمن ارتباط برقرار کنید.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

این نوع از دستگاه به عنوان پرکاربردترین نوع دستگاه تسمه زنی در صنعت بسته بندی شناخته شده است.

این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های تسمه کش قیمت مناسبتری داشته وعملیات تسمه کشی انواع کارتن و جعبه و انواع  کالا را با سرعت بالایی به انجام میرساند.

شرکت پایدارایمن تولید کننده انواع تسمه های بسته بندی pp و pet و انواع دستگاه های تسمه کش بخصوص تسمه کش نیمه اتوماتیک بوده و توانسته با ارائه بهترین تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی ، گامی در جهت رضایت مشتریان بردارد.

دستگاه تسمه كش پرتابل

دستگاه تسمه كش پنوماتیک (بادی) عمدتا براي بسته بندي بسته هاي بزرگ و سنگين ازقبیل: صنعت کاشی و سرامیک ،موزائیک ، بلوک ،آجر صنعت چوب ( ام دی اف ،نئوپان ) پارچه و الیاف و…..كه امكان جابجايي آن ها به راحتي وجود ندارد استفاده مي شود . وزن دستگاه تسمه کش بادی(پنوماتیک)پرتابل در حدود 3.8 كيلوگرم است كه به راحتي قابل حمل توسط اپراتور بسته بندی مي باشد .
محرك تسمه کش بادی(پنوماتیک)پرتابل، نيروي باد است كه به همين منظور يك كمپرسور باد ( پمپ باد ) با فشار بین هفت تا هشت بار و یک رطوبت گیر هوای کمپرسور در كنار تسمه كش پنوماتیک (بادی) مورد نياز است .
دستگاه تسمه كش بادي با سرعت تسمه كشي و بسته بندی بالا، قابليت تسمه زني با انواع تسمه هاي PET و PP را دارد.
دستگاه تسمه كش پنوماتیک (بادی) بي نياز از هرگونه بست و گيره مي باشد و هر سه مرحله كشش ، چسباندن و برش تسمه را انجام مي دهد.