تجهیزات موردنیاز بسته بندی

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی

بسته بندی به معنای جمع آوری مرتب کردن و نظم بخشیدن به کالاها یا محصولات است و یک نیاز ضروری برای هر محصول بوده که وظیفه اصلی آن محافظت از محصول میباشد.

بسته بندی انواع کالا و محصولات نیازمند ابزار و تجهیزاتی است که در این مقاله سعی داریم به آنها اشاره کرده و توضیح مختصری در مورد هرکدام در اختیار علاقمندان به این موضوع قرار دهیم.

امروزه دستگاه های زیادی برای بسته بندی انواع کالا تولید و به کار گرفته می شود.

شرکت پایدارایمن از شرکت های تولید تجهیزات بسته بندی و کاغذ سازی از جمله تسمه pp – تسمه pet – دستگاه تسمه کش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و ….است که شما می توانید جهت ارتباط با این شرکت روی لینک کلیک کنید. استفاده از بهترین نوع کاغذ تست لاینر برای انواع بسته بندی و تولید کارتن  و… بهترین ایده برای بسته بندی میباشد.

دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر

دستگاه جت پرینتر

جت پرینتر دستگاهی است که برای درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید – تاریخ انقضا – قیمت – شماره سریال و … روی کالای بسته بندی شده از آن استفاده می شود.

این دستگاه یکی از دستگاه های مهم در کارخانه های تولیدی است و در انواع و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود.

دستگاه دوخت

دستگاه های دوخت یکی از پراستفاده ترین تجهیزات درامربسته بندی به شمار می‌روند که جهت بسته بندی و دوخت از آنها استفاده می شود.

این دستگاه درمشاغل مختلف از قبیل:  فروشگاه‌ها – عطاری ها – بسته بندی‌های صنعتی و غیره کاربرد فراوانی داشته و درانواع واندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود.

دستگاه کارتن چسب زن

دستگاه کارتن چسب زن

دستگاه کارتن چسب زن دستگاهی است که برای بسته بندی و چسب زدن کارتن از آن استفاده می شود.

این دستگاه برای بسته بندی کارتن ها با وزن سبک تا متوسط استفاده شده وعملیات چسب زدن همزمان رو و زیر کارتن را بدون ایجاد هیچ حبابی  به راحتی انجام میدهد.

این دستگاه، به دستگاه کارتن چسب زن دو موتوره – دستگاه کارتن چسب زن سه موتوره و دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک تقسیم بندی شده که برای بسته بندی کارتن ها متناسب با ابعاد و اندازه های مختلف ،از یکی از انواع آن استفاده میشود.

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه كش نيمه اتوماتيك

یکی دیگر ازدستگاه هایی که برای بسته بندی کارتن از آن استفاده می شود دستگاه تسمه کش است که بیشتر برای بسته بندی کارتن های سنگین کاربرد دارد.

این دستگاه در انواع و اندازه های مختلف با کارایی متفاوت طراحی و تولید می‌شود که عبارتند از:

  • دستگاه تسمه کش دستی
  • دستگاه تسمه کش پنوماتیک
  • دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک
  • دستگاه تسمه کش دروازه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک با شرکت پایدار ایمن تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *